Inapoi la stiri

Minuta ședinței antrenorilor din București, 4 mai 2019


Sâmbătă, 4 mai 2019, a avut loc o ședință de lucru a antrenorilor din București.

Au fost prezente toate cluburile afiliate, exceptând 2 din motive obiective. Ședința a avut un caracter consultativ în relația AMAB cu cei ce trebuie să fie mentori, profesori, "părinți", psihologi, șamd pentru sportivi - antrenorii. Rezultatele ședinței vor fi comunicate în mod oficial fiecărui club în parte, urmând a se realiza o serie de consultări și cu reprezentanți din conducerea acestora în vederea îmbunătățirii activității atletice din București.

S-au discutat următoarele aspecte:

  • organizarea unor competiții pentru categoriile mai mici de vârstă - o parte dintre cluburile afiliate doresc astfel de competiții
  • reducerea taxei de participare pentru seniori - nu s-a discutat însă și o valoare
  • competițiile să nu se mai organizeze în vacanță. Această cerință va putea fi îndeplinită în funcție și de competițiile naționale întrucât numărul echipamentelor, materialelor și al oficialilor sunt limitate.
  • Organizarea unei selecții pentru atragerea de copii către cluburi prin sprijinul cluburilor implicate în organizare. Fiecare club își va atrage sportivii cu ajutorul instrumentelor puse la dispoziție de AMAB.
  • Împărțirea comeptițiilor în categoriile J1 + J3 și J2 + Seniori, Tineret. 
  • Organizarea Cupei Bucureștiului pentru nelegitimați
  • Trimiterea calendarului competițional spre consultare cluburilor înainte de a fi publicat
  • Taxa de înscriere după validări să fie dublul taxei de participare în loc de 100 lei. S-a menționat faptul că taxa nu are rol de a atrage mai multe fonduri ci de a limita înscrierile pe ultima sută de metri. De asemenea, această taxtă trebuie să ofere și posibilitatea de înscriere celor care află mai târziu de competiție.
  • La proba săriturii cu prăjina se vor separa fetele de băieți întrucât numărul participanților la această probă a crescut mult.
  • Problema prezentării competițiilor pe site-ul FRA - această este rezolvată

Urmau a fi discutate următoarele aspecte ridicate de Consiliul Director, însă nu a fost timp suficient:

  • Echipa AMAB este în căutare de colaboartori noi pentru
  1. înscrieri și program
  2. financiar și gestiune stocuri
  3. marketing
  4. coordonator voluntari
  5. fonduri și proiecte
  • discutarea pe marginea unui ROI deja în lucru.
  • Problema sponsorizărilor. (sponsori anteriori ai AMAB au fost: GTS Talent Sourcing, Marketing Strategic, Maart Consiliere Afaceri, KPMG, Belin - Novaplus)
  • Colarări duale
  • Lansarea platformei amabucuresti.ro versiunea 2 până în iunie (statistici, știri, analize comparative, cont de antrnor, profil de club, profil de sprotiv, profil de antrenor)
  • responsabilizarea cluburilor sportive pe anumite domenii de activitate
  • numirea din partea fiecărui club a unui responsabil pe comunicarea privind juniorii, copiiii, seniorii, categoria masters
  • Discuții pe marginea fluxului de înscrieri, validări, modificări, program
  • Problema arbitrajului din București. Organizarea seriei a II-a a cursurilor de arbitraj.
  • Problema amenajatorilor de pistă. Organizarea unor cursuri de amenajori teren
  • Premii: dulciuri și pachețele vs tricou și medalii mai mari

Am creat un formular de sugestii și pentru părinți.

Este important să vizualizăm aspectele activității noastre din toate unghiurile. Însă, pentru a fi cu adevărat reprezentative, este nevoie de un număr mare de completări.

https://forms.comanpaul.ro/formular-parinti-atletism-bucuresti

Dorim să mulțumim celor prezenți pentru dorința de implicare și să recomandam oricui va participa la orice tip de ședință sau adunate, să respecte ordinea de zi și să respecte persoana care vorbește fără a avea intervenții neavenite. Ședințele trebuie să fie productive, coordonate într - o manieră civilizată bazată pe critici constructive și nu cu scop defăimător. Mai mult de atât, membrii care prejudiciază imaginea Asociației încalcă statutul acesteia.

Paul-Tiberius COMAN